|
||||
IČO: | 61387991 | |||
Mobil: | +420 737 203 860 | |||
E-mail: | info@ceskyflorbal.cz | |||
URL: | www.ceskyflorbal.cz |
LIGA STARŠÍCH ŽÁKŮ - SKUPINA 3 - 5. KOLO
František Raffay a David ŠindelářUvedené statistiky se vztahují k Liga starších žáků - skupina 3 2018/2019 a jsou platné k začátku zápasu.
Davle
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | G | Tereza Kučerová | 2005 | 35 | 0 | 0 | 0 | 0 |
6 | U | Martin Kvasnica | 2005 | 29 | 2 | 4 | 6 | 0 |
7 | U | Dan Suchomel | 2005 | 26 | 16 | 11 | 27 | 4 |
8 | U | Jan Suchomel | 2007 | 26 | 4 | 4 | 8 | 2 |
12 | U | Jakub Tesař | 2004 | 5 | 0 | 0 | 0 | 2 |
20 | U | Antonín Freiberg | 2005 | 8 | 1 | 0 | 1 | 0 |
21 | U | Jonáš Vorka | 2005 | 29 | 36 | 7 | 43 | 2 |
23 | U | Magdaléna Schubertová | 2005 | 17 | 1 | 1 | 2 | 0 |
25 | U | Matěj Jurníček C | 2004 | 32 | 10 | 13 | 23 | 2 |
27 | U | Ondřej Ježdík | 2005 | 29 | 15 | 5 | 20 | 0 |
46 | U | Jakub Horáček | 2005 | 29 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Josef Liška | trenér |
Josef Liška | vedoucí |
Sparta
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | G | Daniel Kolář | 2005 | 26 | 0 | 3 | 3 | 2 |
16 | U | Vojtěch Boček | 2004 | 29 | 4 | 1 | 5 | 0 |
17 | U | Jakub Králík | 2005 | 11 | 3 | 1 | 4 | 0 |
27 | U | Jakub Mokrý | 2004 | 35 | 11 | 11 | 22 | 6 |
37 | U | Tobiáš Bučina | 2005 | 5 | 1 | 0 | 1 | 0 |
44 | U | Jan Majer | 2005 | 26 | 4 | 4 | 8 | 0 |
51 | U | Antonín Ženatý | 2005 | 28 | 11 | 4 | 15 | 0 |
57 | U | Jakub Cibulec | 2005 | 25 | 8 | 5 | 13 | 2 |
62 | U | Jan Link | 2005 | 20 | 2 | 1 | 3 | 0 |
67 | U | Šimon Fehér | 2005 | 8 | 0 | 0 | 0 | 2 |
74 | U | Pavel Bušek | 2005 | 20 | 5 | 2 | 7 | 8 |
77 | U | Matěj Nykl C | 2004 | 29 | 15 | 16 | 31 | 6 |
81 | U | Oliver Pavlík | 2004 | 23 | 12 | 9 | 21 | 2 |
96 | U | Jiří Šmíd | 2005 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 |
98 | U | Aleš Dědina | 2005 | 17 | 0 | 2 | 2 | 2 |
Realizační tým | |
---|---|
Lukáš Staněk | trenér |
Lukáš Staněk | vedoucí |
Novotný Jan (16.08.1975) - licence D | asistent trenéra |