![]() |
|
|||
ICO: | 61387991 | |||
Mobile: | +420 737 203 860 | |||
E-mail: | info@ceskyflorbal.cz | |||
URL: | www.ceskyflorbal.cz |
ZLÍNSKÁ LIGA DOROSTENCŮ - 19. KOLO
-
2
01:26
0:1
Štěpán STRATIL
(Kopačka)
-
5
04:32
1:1
Dominik ROZUMEK
()
-
6
05:17
2:1
Adam PANČOCHA
(Husková)
-
11
10:54
2:2
Martin JANEČEK
(Kopačka)
-
12
11:35
2:3
Štěpán STRATIL
(Valenta)
-
14
13:43
3:3
Adam PANČOCHA
(Rozumek)
-
17
16:45
3:4
Martin JANEČEK
()
-
19
18:13
4:4
Adam PANČOCHA
(Husková)
-
20
19:42
5:4
Jan BRADA
(Rozumek)
-
22
21:54
6:4
Jan BRADA
(Kresa)
-
26
25:24
7:4
Barbora HUSKOVÁ
(Vítek)
-
38
37:36
7:5
Daniel KOPAČKA
(Janeček)
-
39
38:52
8:5
Barbora HUSKOVÁ
()
Uvedené statistiky se vztahují k Zlínská liga dorostenců 2014/2015 a jsou platné k začátku zápasu.
Otrokovice
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
11 | U | Jiří Štěpánek | 2000 | 6 | 9 | 2 | 11 | 0 |
14 | U | Barbora Husková | 1999 | 8 | 12 | 12 | 24 | 0 |
15 | O | Pavel Strachota | 2000 | 5 | 0 | 5 | 5 | 0 |
23 | U | Richard Vítek | 1998 | 18 | 3 | 16 | 19 | 0 |
66 | G | Petr Stoklásek | 1999 | 20 | 0 | 2 | 2 | 0 |
88 | U | Adam Kresa | 1998 | 18 | 6 | 11 | 17 | 4 |
91 | U | Adam Pančocha | 1999 | 17 | 36 | 20 | 56 | 0 |
93 | U | Jan Brada | 1999 | 13 | 20 | 4 | 24 | 0 |
97 | U | Dominik Rozumek | 1998 | 20 | 76 | 34 | 110 | 8 |
Realizační tým | |
---|---|
Lukáš Petřík | trenér |
Lukáš Petřík | vedoucí |
Otrokovice
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2 | U | Štěpán Stratil | 1999 | 16 | 17 | 13 | 30 | 6 |
3 | U | Jiří Balloš | 1999 | 20 | 8 | 4 | 12 | 2 |
8 | U | Daniel Buňka | 1998 | 20 | 4 | 6 | 10 | 4 |
9 | U | Viktor Solanský | 1999 | 18 | 2 | 4 | 6 | 0 |
10 | U | Martin Janeček | 2000 | 12 | 5 | 10 | 15 | 2 |
18 | U | Petr Šesták | 1998 | 18 | 17 | 5 | 22 | 2 |
29 | G | Kevin Majrich | 1998 | 20 | 0 | 1 | 1 | 0 |
77 | U | Daniel Kopačka | 1998 | 17 | 45 | 19 | 64 | 2 |
88 | U | Jaroslav Valenta | 1999 | 15 | 9 | 15 | 24 | 6 |
Realizační tým | |
---|---|
Lukáš Petřík | trenér |
Lukáš Petřík | vedoucí |